tisdag 5 november 2013

Ny entré, ny hall.

Nu händer det grejer i vårt hus. I helgen fick vår hall helt ny entré och jag planerar för fullt för sånt där roligt som val av tapet och vilken färg vårt trägolv ska ha i hallen. Eller färgen vet jag, nämligen grå, men nyansen. Det är ju den som är absolut viktigast. För blir det fel nyans blir allt fel känner jag. I alla fall blir det något man kommer gå runt och störa sig på och det är ju onödigt. Så god planering får bäst resultat, som vi alla vet

Sen kommer väggarna i trappen även att få nytt utseende. Vet dock inte om tapeten från hallen ska få fortsätta ända upp till andra våningen eller om vi hittar på något annat roligt. Det tål helt enkelt att tänkas på och inte har jag svårt för det. För jag älskar nämligen att gå runt att klura på sånt här. Inredningsproblematik är mitt bästa.

Fortsättning följer såklart, hoppas ni hänger med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar