måndag 8 september 2014

Inget speciellt faktiskt.

Ett tag sedan jag skrev, men jag har haft en del annat för mig så då blir det lite färre inlägg helt enkelt.

I helgen var jag hemma hos min fina vän och träffade hennes nyfödda, (hur små är de egentligen?). Det var väldigt rogivande och för en gång skull var det ingen stress. Alltid annars far vi runt som tättingar för att försöka träffa så många som möjligt av dem vi känner. Ett stort krux eftersom jag vill träffa alla men när man inte får en lugn stund blir det jobbigt. Det här är verkligen en av nackdelarna med att bo långt ifrån släkt och vänner. Lider av det och önskar att jag bodde närmre eller faktiskt kunde flytta hem.  

Har även börjat fnula på en grej som jag hoppas ska gå i uppfyllelse. Känns spännande och läskigt men det är något som måste göras helt enkelt. Vill ju såklart berätta vad det är men samtidigt vill jag inte gå händelserna i förväg. Så vi väntar och ser vad som sker.

Har faktiskt inte så mycket att bjuda er på idag, ville mest visa att jag finns här men några bilder från Österlen som vi besökte i somras kan ni ändå få se.

Önskar att jag hade en egen traktor och den här fina hade passat mig.

Jag och lillen hittade ett stall en dag. Vi gick in för att kolla på de ståtliga djuren.


2 kommentarer: