onsdag 8 maj 2013

Förberedelser.

Byrå från vårt sovrum.

Idag har jag så mycket att göra. Min familj kommer och hälsar på och jag har massvis att packa för jag och lillen ska iväg till stugan. Tänk att man har så himla mycket mer att packa nu när man har en bebis. Förstår inte att det blir så mycket kläder, sängkläder, barnvagn och pryttlar, (ni som har barn vet ju). Sen ska katten med och så ska man själv får plats i bilen, (ens egna existens kan ju lätt glömmas bort när det blir mycket packning menar jag.)
Viktiga samtal skall också ringas och mina odlingar, måtte de små rangliga plantorna inte dö nu när jag har givit all min kärlek.
Well, well ska bli skönt att komma till stugan, träffa familjen och få greja lite i trädgården och med huset. Livskvalitet helt enkelt.
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar