onsdag 24 juli 2013

Early one morning.

Tidigt en morgon tog jag och lillen en promenad till stora hamnen. Det var lite molnigt men ändå varmt. De få människorna vi mötte och som var lika morgonpigga som vi hälsade glatt "God morgon". Jag hade kameran med för att dokumentera och allt det naturen bjöd på denna morgon var till belåtenhet, så därför tittar vi en sväng på vad som hamnade på bild.

Små fiskebåtar.

Här gick jag alltid balansgång när jag var mindre. Nu vill man inte ramla i och bli blöt. Så tråkigt för vad skulle det göra om jag ramlade i?! Det är ju bara ta sig hemåt och byta om. Måste nog utmana mig själv och balansera lite någon dag.

Lååång sittbänk.

Titt ut.

Härliga brygga. Lite sned så där men ändå trevlig att gå på.

Spännande båtar som huserar i hamnen.

Slitet och vackert, precis som det ska va.

3 kommentarer:

  1. Tack för bra bilder det tar fram gamla minnen! :) Om man får önska ett motiv så vore bilder på den tidigare lokala skolan kul att se ;).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du gillar mina bilder. Det blir jag verkligt glad över. Angående skolan så ska jag se vad jag kan göra. Just nu är den uthyrd, men längre fram kan jag kanske få till någon bild.

      Radera