onsdag 26 juni 2013

Midsommar.


Äntligen kan jag få greja lite med bloggen. Antar att vi går direkt på midsommar. Några bilder kan jag visa men inte alla eftersom jag tydligen sitter i andra tankar när jag raderar bilder på min kamera.

Lite annat midsommarfirande är det ju nu när man har en liten att ta hand om. Hade väl aldrig föreställt mig att jag skulle befinna mig på ett offentligt midsommarkalas med 1000 andra personer och kolla på när midsommarstången restes och folk i gammeldansdräkter svängde sina lurviga. Men ja, livet blir inte alltid som man tänkt sig.


Dag två promenerade vi lite till den äldre hamnen och njöt utav utsikten.


Skulle jag vara ko skulle jag helt klart stationera mig här, vid vattnet. Absolut bästa hänget för kossor och diverse andra fyrbenta.


Till lunch åts det rökt gås som min mycket morgonpigga make hade tillrätt dagen till ära. Jag åt dock halloumi. Kan ju vara lite kinkig med främmande matbitar ibland.


Hämtade färska kryddor från trädgården. Äntligen!!!! Dessa fick pryda potatisen och ja, mycket mer än så blev det inte utav mina midsommarbilder. Som sagt att radera bilder när man tänker och funderar kan bara sluta med icke existerande bilder på midsommar. No good!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar