torsdag 11 april 2013

Renoveringsfunderingar och pelargoner.

Hmm...den här hörnan i sovrummet behöver ses över. Både inredningsmässigt och pelargonmässigt. Det är här några av mina pelargoner övervintrar och de skulle ha fått ny kärlek för längesen, men en viss låg prioritering på dem som ni kan se. Fast jag ska fixa, även fast hoppet nog är ute för några av dem.

Sen har vi byrån, den ska jag göra något kul med. Jag hoppas det kommer bli lika bra som jag har tänkt mig bara.
På bilden syns också mitt senaste loppisköp från Äggröran. Kanna och tvagningskärl. Så länge som jag varit på jakt efter ett sådant här kit. I somras var jag lite desperat och höll på att ropa in kanna och kärl på auktion fast med fel färger. Kockum i ljusgul emalj med gröna kanter, men jag hejdade mig för jag visste ju att jag ville ha en vit med blå kant och trägen vinner. För nu fann jag precis det jag sökt efter, så det var ju hemskt bra det.
Å blir så himla sugen att börja mitt sovrumsprojekt nu, men det får vänta. Andra saker står på tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar